Sunday, August 30, 2015

Dresses


WORKED:''Sallon i rrobaqepsis Nerina '' and Behluli GIRLS ..


Ky eshte vendi ku ne punojm quhet ''Sallon i rrobaqepsis NERINA'' dhe ky fustani eshte nje fustan shum i bukur i punuar nga ne dhe eshte fustani qe ndoshta me se shumti kontribuam në të ne Behluli Girls u munduam ta bejme te duket mir shpresoj qe te ju pelqej ..


This is where we work called 'salon tailoring NERINA' 'and this dress is a dress very nice work from us and it is the dress that probably mostly We contributed to the Behluli Girls tried to make it look better hope that you enjoy ..

1 comment:

  1. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete